Vitalizált gyümölcs minden kortyban – Power Life Team

Valódi gyümölcstartalom, intenzív ízélmény, vitaminokkal dúsított egyedi aromapaletta? Édes ízek kompromisszumok nélkül? Ez csak Power Life Team-termék lehet! A szemet gyönyörködtető palackba zárt gyümölcsitalok röpke három év alatt hódították meg országunk sportközpontjait, a kis-és nagykereskedelmi hálózatokat, pékségek és hivatalok hűtőit. Miért számítanak unikumnak a Power Fruit és Art termékek, miért rajonganak értük hazánkban és külföldön egyaránt, egyáltalán, mi a Power-titok? Az önmagát italbirodalommá kinövő budapesti cégcsoport menedzserét, Varga Anikót ezekről kérdeztük.

Mi motiválta a Power Fruit és Art termékek életre hívását, forgalmazását?

Erre a kérdésre maga a gyár tulajdonosa, Nagy Ervin adta meg a választ: a kereskedelem az utóbbi időben erőteljesen sablonosította a termékkínálatot, a multinacionális kiskereskedelmi láncok a biztos eladást mindennél fontosabbnak ítélték meg kiszorítva ez által rengeteg speciális és egyedi terméket a kínálatból, noha a fogyasztóknak mindig is volt igényük a minőségi, egyedi termékekre. A gyártulajdonos ezen igényeket tartotta szem előtt, mikor piacra dobta a Power Fruit termékeket.

Mi inspirálta a termékeikre jellemző különleges ízvilágot és kombinációkat?

Nagy Ervin elmondása alapján az ötlet 2010-ben született meg, 2012-re készültek el a Power Fruit termékek. Ezt megelőzően már sor került hasonló termékek forgalmazására, csomagolásuk azonban még nem mutatta meg a termék jellegét.  A gyártó a tervezés során kiemelten nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy az alapízektől – citrom, narancs, alma – eltérő színes kínálatot alakítson ki. Ízeik kombinációkban jelennek meg, leginkább azokat az ízeket részesítjük előnyben, melyek más gyártó kínálatában nem szerepelnek. Az egyediség manapság újra teret nyer – mindig volt és lesz erre tömegkereslet. Ha megnézzük a diszkontok kínálatát, pontosabban azt, hogy milyen jellegű és hányféle termékkel bővült az az utóbbi években, szintén igazolja a meggyőződést miszerint a tömegtermékek mellett folyamatosan igény van az egyedi, a különbözni akaró termékekre.

PowerFruit_szőlőxxxxPower Fruit és Power Art néven futó italaikkal egyre több helyen találkozhatunk a cukrászdáktól elkezdve egészen a sportközpontokig. Miben ragadható meg a két termékcsoport közötti különbség?

Mindkettő tartalmaz hozzáadott vitaminokat és alapösszetevőket. Az Art-ok esetében a palackok külső megjelenése és a gyümölcsös variáció az, ami ezeket a termékeket különlegessé teszi. Évszakhoz igazodó, egyedi stílust képviselnek, csomagolásuk üzenetet hordoz – az egyik palack magyar vonatkozását a kalocsai minta tükrözi, mely egyébként hűtőre tervezett matricáinkon is visszaköszön. A Fruit-ok mindegyike 1000 milligramm C-vitamin tartalmaz, multivitaminos termék esetében pedig vitamin komplexet. Míg a Power Fruit italok állandó ízű, folyamatosan kapható termékek, addig az Art-ok esetében leginkább a szezonális ízek dominálnak.

 

Termékeiket Steviaval édesítik. Miért előnyösebb ez, mint például az aszpartám vagy más édesítőszerek?

Az aszpartám mesterséges édesítőszer, amelyet cukor helyett dobtak piacra mondván ennek fogyasztásával elkerülhető a hízás. Amerikai-olasz kutatások azonban egyértelműen bizonyítják: az aszpartám rákkeltő. Nagyon tudatosan kell manapság vásárolni ahhoz, hogy elkerüljük ezt a bizonyos E951-es vegyületet. A szacharin szintén mesterséges édesítőszer, olyan, amely kiürül a szervezetből ellentétben az aszpartámmal, amely sajnos felszívódik. Mivel utóbbi esetben nem természetes anyagról van szó, szervezetünk nem tudja értelmezni azt, és elkezd abnormálisan működni.

 

PowerArt_ice tea_2014 3D (1)xxxA Stevia, más néven édesfű egy olyan dél-amerikai gyógynövény, mely természetéből eredően édes. Előnye, hogy kalória-és szénhidrátmentes, fogyasztása nem okoz fogszuvasodást. Egyetlen mellékhatásos esetet sem jegyeztek fel róla. Szárított növénypor és növénykivonat formájában is előfordul, segít szabályozni a vércukorszintet, elősegíti a máj és a lép megfelelő működését. Rendszeres fogyasztása hozzájárul a vérnyomásszint csökkentéséhez, antibakteriális, vírus-és gombaölő. A növény egyik speciális tulajdonsága, hogy segít megakadályozni a hegesedést és kiváló bőrregeneráló. Nem véletlen, hogy több száz évvel ezelőtt még az indiánok is használták sebek gyógyítására. Összegezve: a Stevia remek minőségű természetes édesítőszer.

Meglepett, hogy cukrászdában is találkozhattam már Power Fruit-okkal.

Ma már egyre több cukrászdában tartják fontosnak a cukormentes termékek jelenlétét megtartva ezzel a mérleg egyensúlyát a cukrozott és cukormentes italok, valamint az édességek között. Gyümölcsitalaink egyébként minden piaci szegmensben, így kis-és nagykereskedésekben, központi sportlétesítményekben, nagyobb cégek étkezdéjében, állami hivatalok hűtőiben, illetve pékségekben is megtalálhatók.

Absolute Live névre keresztelt sportitalaik glutamint is tartalmaznak. Mit kell tudni erről az összetevőről és miért lehet hasznos az aktívan sportos életmódot folytatók számára?

Absolute Live italaink L-karnitint és glutamint egyaránt tartalmaznak. Utóbbi szabad aminosav-készletünk több mint felét képezi, ammónia és a B6-vitamin jelenlétében alakul glutamin savvá melyet agyunk, májunk és izmaink képesek előállítani. Fontos energiaforrás az agy számára, szerepet játszik az izom, a vese, a máj, a bélrendszer, valamint a sejtek egészséges működésében, nem utolsó sorban harmincöt százalékkal képes csökkenteni a fertőzések kialakulásának hajlamát. Sportolás hatására izmaink glutamin-koncentrációja sebesen csökken, aktív testmozgás során érdemes tehát visszapótolni a szervezet glutamintartalmát.

Hogy alakul a márka fő célcsoportja, és miként szélesíthető?

Célközönségünk egyre szélesebb, ezt tükrözik a megnövekedett rendelésszámok is. Könnyű a dolgunk, ugyanis a vásárlók egymásnak ajánlják termékeinket és pozitívan beszélnek róluk. Célunk, hogy reklámanyagainkkal, termékismertetőkkel és bemutatókkal szélesítsük a Power Fruit italok fogyasztóinak körét. Termékeinket kortól, nemtől függetlenül bárki fogyaszthatja, hiszen természetes anyagokból készülnek, nem terhelik meg a szervezet normális működését, sőt, inkább segítik az anyagcsere-funkciókat.

Mely termékük a legkeresettebb és milyen visszajelzéseket kapnak a szakmától, illetve a fogyasztóktól?

Azt gondolom, hogy nem szerencsés ízeket kiemelni vagy hasonlítgatni, hiszen minden egyes fogyasztónál más és más a preferált ízvilág. Széles választékunknak köszönhetően mindenki megtalálhatja kedvencét és saját ízlése alapján válogathat. Van, aki a gránátalmára esküszik, de dicsérték már a zöldalma, a gránátalma vagy a grépfrút ízű italainkat is. Az én kedvencem például a szőlő, mely a tévhitekkel ellentétben egyáltalán nem savanyú. 

PowerFruit_pomegranatexxxx

Úgy tudom, szezonális italokkal is készülnek. Milyen ízvilágú őszi-téli kollekcióra számíthatunk?

Nemrég futott ki sárgadinnyés nyári ízünk a Summertime, még kapható egy-két helyen. Télre érkezik a fahéjas beütésű szilvás ízű, C és D-vitamintartalmú italunk, melyet akár forrón is fogyaszthatunk majd.

Hogyan kapcsolódik össze az ön életében az egészségtudatos életmód és a Power Life termékek által közvetített tartalom?

Közhelynek tűnhet, amit mondok, mégis hiszek benne: rohanó világunkban kiemelten nagy hangsúlyt kell fektetnünk egészségünkre. Jómagam sportolok, leginkább futok, odafigyelek a napi két-három liter folyadékpótlásra is. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kollégáim hozzám hasonlóan gondolkodnak ilyen környezetben könnyebben megy az egészségtudatos életmód megtartása.

Ahogyan szezonális kollekcióik, ízpalettájuk bővítése is mutatja, folytonos megújulásra törekednek. Milyen új lehetőségeket látnak a márkaépítés terén és gondolkodnak-e nemzetközi jelenlét kialakításában?

Fontos, hogy időről-időre új ötletekkel álljunk elő, legyen szó figyelemfelkeltő akciókról, plakátokról, polcmatricákról vagy épp hűtőkről. Sok pénzt fektetünk a marketingbe, ennek köszönhetően egyre több a külföldről érdeklődő leendő partner is. Nemrégiben Romániában indult meg a terjesztés, de több ország képviselőivel is folytatunk tárgyalásokat. Büszkék vagyunk arra, hogy külföldi piacon is jelen lehetünk. A Power Fruit és Art termékcsalád magyar találmány, a mi büszkeségünk.

Fotók: Power Life Team

 

Korrektúra – Szövegszerkesztés – Nyelvi lektorálás

Hasonló cikkek